De websites van VID Nederland B.V. gebruiken (tracking- en profiling)cookies om het gebruik van de websites te analyseren, voor social media en om advertenties te tonen. Lees onze cookieverklaring voor meer informatie. Door gebruik te maken van deze website geef je toestemming voor het gebruik van cookies.
7 meldingen, waarvan 1 file (2 km) Fataal ongeval op N14 bij Den Haag Gooiseweg (N305) dicht na fataal ongeluk Uren wachten voor boot naar Texel 7 meldingen, waarvan 1 file (2 km) Flinke hinder Ring Alkmaar N242 Mogelijk nog wenfiles na wijzigingen op A1

Het laatste verkeersnieuws verschijnt als eerst op Twitter. Volg @VID en je staat direct in contact met onze meldkamer. Zo ben je altijd op de hoogte van de laatste bijzonderheden op de weg, maar je kunt ook zelf verkeersmeldingen delen.

Op het eigen YouTube kanaal van de VID vind je alles wat met verkeer en verkeersveiligheid te maken heeft. Denk aan: instructievideo's, reportages over wegwerkzaamheden, wat te doen bij ongevallen en nog veel meer.

Deze gratis feed kun je implementeren op een plek waar je maar wilt. De informatie die je zelf kunt tonen via bijvoorbeeld je website heeft de volgende strekking:

Er zijn 20 meldingen, waarvan 11 files (33 km) [09-05-2013, 10:55]

Spitsverwachting

ma 1 mei (Ochtend)
lichte spits

Sommige scholen plakken nog een weekje vakantie achter afgelopen week, met als gevolg dat we ook minder woon-werkverkeer zien. Daarbij hebben veel mensen vrij omdat het de Dag van de Arbeid is. We verwachten ongeveer 100 km file op het drukste moment.

Bij een lichte spits wordt tot 150 km verwacht. De normale knelpunten hebben files.

ma 1 mei (Avond)
lichte spits

De maandagmiddag verloopt waarschijnlijk niet helemaal droog. Het is in de middag nog rustiger dan op maandagmorgen. Verkeer Op de A1 Amsterdam - Amersfoort moet extra opletten. De situatie op knooppunt Muiderberg is veranderd, waardoor veel mensen op het laatste moment nog van rijstrook kunnen wisselen. Wees daar beducht op.

Bij een lichte spits wordt tot 150 km verwacht. De normale knelpunten hebben files.